dijous, 12 de febrer del 2009

Bloody Monday

Mare de Déu Senyor! xD
Ahir vaig acabar de veure, per fi, aquest dorama titulat Bloody Monday.
Estic segura que és un dels millors que s'han fet mai '___' increible. A més acaba com el rosari de l'Aurora, que diuen.
El recomano a tothom qui li vingui de gust veure un dorama, consta d'11 capítols i vaja, més els val treure una segona temporada si no volen que em dongui amb el cap contra la paret.
A més, qui millor que en Miura Haruma per protagonitzar-lo, eh? I no només em posen al senyor Miura sinó que a més hi afageixen a en Satou Takeru i en Narimiya Hiroki, que estan poc bons xDDD i he descobert un altre actor que m'ha encantat en el dorama, es diu Yoshizawa Hisashi i em recorda moltíssim a en Hyde [Laruku] per això patia tant amb aquest home!
Bé,resumint molt,hi ha els bons i els dolents,els dolents tenen un virus amb el que volen acabar amb tota la gent de Tòquio i els bons ho han d'impedir. Sembla molt simple i molt típic, però em trec el barret davant d'aquest dorama i lu bé que actuen tots. Perquè en cuant als doramas i les pel·lícules asiàtiques estem acostumats a veure actors que sobreactuen bastant, però puc ben assegurar que aquests nois foten un paper... sobretot en Miura, se'm posa la pell de gallina amb aquest noi, i només té 18 anys! I a l'esquena ja porta deu pel·lícules i uns 14 doramas[que es diuen ràpid saps xD], li veig molt de futur. Ganbatte kudasai! [ultimament no paro de dir aquesta frase xD]
En veritat em fa pena haver acabat el dorama, cada capitol dura casi una hora, i el primer ben bé dues si no recordo malament xD És injecció del dorama a mort durant tot un dia xD I una tensió que es viu... vulguis o no tantes hores acabes com estant dintre de la serie, ho saps tot, pateixes igual que els personatges... un no parar. xD
En fi, ara que he acabat aquest no sé què veure... potser acabo amb Hana Kimi, que el vaig deixar a mitjes i realment és genial, la de riures que em fotia amb la versió taiwanesa xD

Bé, ens llegim en una propera entrada~!

3 comentaris:

  1. Yeaaaaaaaah!
    Mare de Déu Senyor! xD
    Aquest dorama es per patir en tots els capítols!! Jo em ficava tant a dins d'ells que fins i tot plorava amb els actors xDD
    Tenen que fer segona temporada, si no me cargo a toda la gente!! xD
    La veritat que en quant a la actuació, molt bona per part de tots els actors!! Jo ja estava farta de veure tanta sobreacctuació en els dorames, que en alguns va bé, però no en tots... =_='
    Buenuuuu... a veure si veus Hana Kimi, que veure a Duncan tant de gay... mola molt! xD Visca el rosa, no? xDDD O el blau... o el verd... aish... xD

    ResponElimina
  2. Ui, d'aquest dorama vaig veure dos capítols i encara els tinc pendents. Em posa histèrica que sempre vagin a matar a algú xD

    Per cert, ja t'he afiliat ^^

    ResponElimina
  3. Chigusaa!!!

    Doncs si tan bé parles d'aquest dorame es tindrà que veure xDD

    Li preguntaré a la meva mare si la vist O.o
    (ella està molt engantxada als doramas)

    M'agrada el títul del teu blog, és molt original!

    Moltes gracies pel teu comment i ja ens anem escribint ^O^

    ¡Bye Bye!

    ResponElimina