diumenge, 22 de febrer del 2009

"Hazte con todos"

Aquest és el lema que hem escollit l'Helena i jo per quan anem al Japó [ivix, aquesta part te l'hem d'explicar xD], sí, hazte con todos, no us sona?
sísí, exacte, pokemon!! és una de les moltes paranoies que ens montem diariament i que ens fan riure a carcajadas, i això que només parlem per msn perquè la senyoreta és de Sevilla. Aquesta anada d'olla va començar parlant de'n Takeru i en Yuji de SuG, en una entrevista deien que a Takeru el podriem trobar a una muntanya que no recordo com es diu, i a en Yuji al zoo, suficient per començar a fer la nostra història. L'Helena es va imaginar escalant la muntanya i posant un troç d'una cançó de SuG que és totalment orgàsmic [el principi d'Alterna] per atraure'l mentre ella espera darrera un arbre, a mi em va venir pokemon al cap i em vaig imaginar caçant-lo amb una pokeball quan aparegués.
D'aquí va derivar una altra història: jo caminant perls carrers de Tokyo plens de gent i veure a Yuji que s'acosta [ara seria tipu joc de la gameboy] "¡Un Yuji salvaje apareció!"
Jo cridaria: ¡Adelante Miyavi! ¡Te elijo a ti! ¡Ataque Kabuki!
I finalment el capturaria amb una pokeball.
Explica't així potser no té tanta gracia, però quan estàs en una conversa amb una paranoia d'aquest tipus sabeu que pot ser molt gran xD
Així que vam decidir que els j-rockers serien com els pokemon entre la resta de gent, amb algunes excepcions com en Haru-kun [ja parlaré d'ell] que no és j-rocker però també s'ha de caçar. I ja podeu deduir a que ens referim amb hazte con todos.

Aprofito per explicar una cosa molt normal en mi, i ésque quan m'agafa per un japonès aviat decideixo que em casaré amb ell, i va canviant de tan en tan. I això ho poden confirmar la Ivix i l'Helena, quan em dona per un no hi ha qui em faci canviar d'idea,excepte un altre. xD El que sempre està present és el gran Miyavi, sens dubte. Però us diré els més recents, abans del concert de LM.C vaig estar una setmaneta decidida a casar-me amb en Yuuki d'An Cafe, després del concert obviament no podia treure'm a Aiji del cap, ara ja farà més d'una setmana [tot un record, creieu-me] que he decidit que em casaré amb en Yuji de SuG. Arhg, en Yuji realment m'agrada molt [ja parlaré també de SuG i en Yuji en especial], així que el que he decidit ara és que deixaré constància en aquest blog de les obsesions aquestes que m'agafen. Per començar, teniu a en Yuji. [a la dreta]

Aquesta entrada és tota ella una paranoia, intentaré a la següent aportar quelcom més que anades d'olla xD

2 comentaris:

  1. Jaja me ha gustado mucho tu historia, yo tambien tengo mucho sueños que poco a poco se van cumpliendo, otros no ¬¬, uno de los que se me cumple es ir a Japon en abril'09 o sea en un mes jijiji.Sobre tus gustos japoneses es de lo mas normal pues los vemos bastantes sexys,una cosa a recordar es que los japoneses nos tienen envidia y se sienten acomplejados de su pelo.
    Enga un saludo ^_^

    ResponElimina
  2. Que fuerte!! xD
    Anda que, no se os va poco la olla ni nada... tsss xD
    Hace miiil años que no hablamoooos, seh, yo ando desaparecida ultimamente, así que... u.u'
    Y este comentario es tope de rapido, que me tengo que ir a castellar...
    Aish, yo me pido a Kyo!! xDDDDDD
    No me quiero imaginar sus ataques, la verdad xD Aish que monin *__* Si ejke me lo imagino y y y y y y y y y y y y y ... orj!! xD
    Bueh tia, te dejo, que tengo que cepillarme los dientes, no es plan de ir con aliento a calamar, no? xD
    Bueh, ya nos veremooooos!!!!
    Baaaaaaaaaaaaaichu (^-^)//

    ResponElimina