dimarts, 10 de març del 2009

Japan Weekend 'o9

Dissabte i diumenge passat vaig anar al Japan Weekend. No ho tenia pensat, perquè cobren 5€ per l'entrada i penso que és massa car, però em van dir que em pasarien de gratis uns coneguts d'un dels stands, així que al final m'hi vaig apuntar! L'any passat no hi vaig anar, i m'imaginava quelcom més... xD més coses i un lloc més gran! però bé, no està del tot malament, tot i que en total vaig estar unes 13 hores [contant els dos dies] i en 15 minuts ja m'havia recorregut tot xD clar que s'ha de dir que em vaig esperar fins el final, quan ja estava tancat i els del stand recollien [que comporta mitja hora el primer dia, i 1h i mitja el segon per posar-ho tot altre cop en caixes!], però teeeela, ja no sabia què fer.
El que em va agradar va ser el joc de para para, al que no vaig jugar perquè no en tinc ni idea, però m'agradaria tenir-lo! [si tingués la play xDDD] Després l'escenari estava genial, però el podrien haver aprofitat més... a part de que el so era el pitjor xD els karaokes van estar bé, i el concurs de cosplay també... hi havia que estaven molt currats i altres que eren per condemnar-los, però com a cada saló! Em vaig perdre el concurs de para para ¬¬ perquè just vaig marxar a dinar :DDD béee~! I poca cosa més... vaig presenciar dos concerts que van estar força bé! Els de White Noise i de Silent Orchestra.
Vaig veure una gal que duia el kigurumi que jo vull de la Hello Kitty *______* el rosa! sísí el que volia portar pels carrers de Tòkio...[va per la ivix xDDDD] és taaan molón!!
dineeeeers, veniu a mi si us plaaaau~ :_____
Ah sí! em van regalar fotos de Miyavi i Laruku, i després xapes també de Miyavi, Hyde, An Cafe i en Kyo de Furuba transformat en gat xD aaaaah~ això si que em va fer feliç
mwahahaha!

2 comentaris:

  1. Jo tb hi vaig poder anar i crec q encara ha d'anar creixent i que serà un lloc de trobada potent en pocs anys. ( i estic d'acord amb tu, els White Noise van estar molt bé)

    Per cert, diga'm profà en la matèria però... què és un Kigurumi???

    ResponElimina
  2. eiiiii, llastima que no tinguis cap foto T.T, mira que deixate la camara xDDDDD
    jo vai estar disabte i diumenge i, encara que fos petit ami em va agradar i vai sortir content, sobretot peque vai pujar a l'escenari i encara no em crec que guanyesim xDDDD

    Segueix aixi que si que set llegeix el que escrius!!!!

    ResponElimina