dijous, 16 d’abril del 2009

SuG

Ahir escrivia feliçment perquè SuG treien un nou single,
i avui escric mooooolt trista,perquè un d'ells marxa.
Així que, com és un dels meus grups preferits, avui els dedico entrada.

[masato,mitsuru,takeru.chiyu,yuji]
SuG és un grup de rock japonès [m'agrada dir-ho així, no classificar-los en oshare i visual com tothom sol fer] que van formar Takeru[veu], Masato[guitarra] i Yuji[guitarra] a l'octubre del 2006, un mes després s'hi va unir Mitsuru[bateria], i van tenir un baixista que no va durar gaire, així que al 2007 s'hi va unir en Chiyu [baixista]. Aquell mateix any van signar amb la famosa Indie PSC, i és així com van començar a donar canya. Tenen 1 àlbum i 2 mini-àlbum, i ara estan tramant un altre treball.

Ho he resumit molt, clar està.
El que marxa és en Mitsuru, el bateria. Perquè s'ha adonat que no és el que realment vol fer,així que se l'ha de respectar tot i que m'ha fotut el dia TT... el 9 de Maig faran un concert a SHIBUYA O-EST, i serà l'ultim de l'actual bateria... a partir d'allà només han dit que seguiran els 4, però sense bateria no aniran molt lluny, així que suposo que aviat hi haurà un nou fitxatge. En fi =(

Tinc una web sobre SuG, [si, faig de tot xD] és al myspace i es diu SuG♥oi Revolution! per fans d'arreu del món, així que és en anglès. Però si voleu saber més coses o escoltar la seva música visiteu www.myspace.com/sugoirevolution ^^

Ains... per acabar l'entrada us deixo un dels videos del grup, es diu Butterfly Boy.




[la meva futura boda canvia, en veritat desde la setmana pasada, però ho contaré com avui pq actualitzo el blog quan em surt d'allà. Aquest cop és en Shuichi Nakatsu, un personatge del dorama Hana Kimi, versió japonesa.]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada