dimecres, 15 d’abril del 2009

Good Morning Asia


uala, feia molt que no escrivia, molt malament >__<
és que ara estic amb un altre projecte que es diu Good Morning Asia
,que acabem de començar l'Helena i jo, i tot i que està tot potes amunt,a poc a poc anem donant-li forma. És un blog dedicat a donar informació sobre artistes asiàtics, ja siguins músics, acotrs i també dorames, anime i películes. No som un fansub, perquè d'això ja hi ha molts i no en tenim ni idea, així que simplement ens dediquem a fer fitxes i proporcionar informació d'aquestes coses que ens agraden tant, i també tenim pensat facilitar informació sobre llocs on et pots descarregar els dorames o anime que publiquem subtitulats. Ho hem fet com a simple hobby, i per amor a l'art xD bàsicament. Potser més endavant ens animem a fer karaokes dels artistes dels cuals escrivim, però per això encara haurà de ploure xD Us deixo el link, però ja us dic, ara mateix no hi ha res xD Només la fitxa de Miyavi que he fet jo, i poc més. Així que espero que més endevant ens visiteu a www.goodmorningasians.blogspot.com

Per cert,
algú sap com es posen dues imatges en una entrada, una al costat de l'altre? Perquè no hi ha manera 0.o sempre em surten una sota de l'altra, faci el que faci. M'ajudarieu mil <3

I aprofito per respondre algunes coses que m'heu preguntat, ja que avui no tinc gaire temps i després se m'oblida xD
El programa infantil del que us vaig parlar on sortien SHIPS el vaig veure a través d'un programa que es diu KeyHole TV, amb el que pots veure la tv japonesa, i va prou bé! ^^ m'encanta.
I un kigurumi son els tratges aquells de cos sencer, com aquests:
i el que jo volia era de la Hello Kitty <3

Ohoh, i avui surt el nou single de SuG, que es diu 39GalaxyZ,
fa un temps que vaig veure la preview del videoclip, us la deixo aquí:

és boníssim xDDDD vaig riure TANT.
avui hauria d'haver sortir el video sencer, però no el trobo per enlloc :___
un dia escriuré sobre SuG<3

I per ultim,
el 26 d'aquest mes és el concert de MONORAL,
no sé si els coneixeu! algú hi anirà? ^^ jo no me'ls perdo.

1 comentari:

  1. Ei mertxi per la resposta! Espero q el projecte goodmorning asia vagi molt bé!

    ResponElimina